Connect with us

Subscribe

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

«ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ»

«Οι γυναίκες δεν είναι αντικείμενα» είναι το ηχηρό μήνυμα μιας νέας καμπάνιας ενάντια στον σεξισμό. Η καμπάνια έγινε με σκοπό να δείξει την αντιμετώπιση που έχουν οι γυναίκες, οι οποίες πολλές φορές δέχονται προσβολές και δεν αντιδρούν στην άδικη συμπεριφορά απέναντί τους.

«Οι γυναίκες δεν είναι αντικείμενα» είναι το ηχηρό μήνυμα μιας νέας καμπάνιας ενάντια στον σεξισμό. Η καμπάνια έγινε με σκοπό να δείξει την αντιμετώπιση που έχουν οι γυναίκες, οι οποίες πολλές φορές δέχονται προσβολές και δεν αντιδρούν στην άδικη συμπεριφορά απέναντί τους.
%cf%83%ce%b5%ce%be%ce%b9%cf%83%ce%bc%ce%bf%cf%82
Μια όμορφη σκλάβα, μια «άμυαλη» νοικοκυρά, μια ελαφρώς ντυμένη ντίβα με ζουμερά χείλη, είναι μόνο μερικοί από τους χαρακτηρισμούς που δίνονται σε γυναίκες και αποτελούν σεξιστικά σχόλια.
Θα θέλαμε να πιστεύουμε ότι όλα αυτά είναι σενάρια που πλάθουν κάποιοι, αλλά στην πραγματικότητα είναι όλη η αλήθεια. Διαφημιστικές εταιρείες και εταιρείες μάρκετινγκ κοινοποιούν διαφημίσεις με φόντο την σεξουαλική αντικειμενοποίηση, την οποία χρησιμοποιούν για να πουλήσουν οποιοδήποτε προϊόν.
Δεν είναι μυστικό ότι σε όλες τις διαφημίσεις τόσο οι άντρες όσο και οι γυναίκες παρουσιάζονται ως αντικείμενα, όμως υπάρχει μια διαφορά μεταξύ τους, που λειτουργεί κυρίως κατά των γυναικών, σύμφωνα με έρευνα.

Η διαφορά έγκειται στο πώς απεικονίζονται στις διαφημίσεις οι άντρες και οι γυναίκες, καθώς στους πρώτους δίνεται έμφαση στο πρόσωπο, ενώ στις γυναίκες στο σώμα. Στους άντρες τονίζονται λεπτομερώς τα στοιχεία του προσώπου, σε αντίθεση με τις γυναίκες, όπου το σώμα απεικονίζεται λεπτομερώς, σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας της Jennifer Stevens Aubrey.

Εικόνες που εστιάζουν στο σώμα των γυναικών, με υπερβολικό, πολλές φορές, το σεξουαλικό στοιχείο, αλλά και οι πολλές φορές εξευτελιστικές εικόνες χρησιμοποιούνται από την πλειονότητα των διαφημίσεων στην τηλεόραση και τα περιοδικά, αλλά και σε αφίσες σε λεωφορεία.
Ωστόσο, γίνονται πρωτοβουλίες σε μια προσπάθεια να ευαισθητοποιήσουν τον κόσμο και να ξυπνήσουν τις συνειδήσεις γύρω από το σημαντικό αυτό ζήτημα, που δίνει στις γυναίκες την λάθος εικόνα και τις στοχοποιεί, ενώ ταυτόχρονα τις στιγματίζει, μέσω του σεξισμού που τονίζεται σε όλες τις διαφημίσεις.

Μια καμπάνια με τίτλο #WomenNotObjects, κυκλοφόρησε ένα video με στόχο να δείξει στο κοινό, ότι δεν πρέπει οι γυναίκες να χρησιμοποιούνται ως αντικείμενα και να στοχοποιούνται μέσω των διαφημίσεων.

Το video δείχνει γυναίκες να κρατούν φωτογραφίες με παραδείγματα τέτοιων διαφημίσεων και μεταφέρουν μηνύματα στον κόσμο ενάντια στον σεξισμό.

Δείτε το video:

Πηγή: ipop/Collectively

Newsletter Signup

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

ΛΙΓΟ ΝΕΡΑΚΙ ΓΙΑ ΤΑ ΑΔΕΣΠΟΤΑ ΠΟΥ ΥΠΟΦΕΡΟΥΝ ΣΤΗ ΖΕΣΤΗ

CITYNEWS

ΑΥΞΗΜΕΝΑ ΤΑ ΕΝΟΙΚΙΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ

CITYNEWS

ΤΑ ΘΕΡΙΝΑ ΤΑ ΣΙΝΕΜΑ ΜΑΣ

EXODOS

ΜΕΙΩΘΗΚΕ Η ΑΝΕΡΓΙΑ ΣΤΗ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟΝ ΙΟΥΝΙΟ

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Newsletter Signup

Copyright © 2019, Citway

Connect
Newsletter Signup

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com