Connect with us

Subscribe

ΕΛΛΑΔΑ

ΤΡΙΑ ΣΕΝΑΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΔΕΝΔΡΟ

Εξετάζονται όλα τα σενάρια σχετικά με την αιτία του εκτροχιασμού του τρένου στο Άδενδρο, λίγο έξω απ’ τη Θεσσαλονίκη, το βράδυ του Σαββάτου, ένα δυστύχημα το οποίο προκάλεσε τον θάνατο τριών ανθρώπων. Το πρώτο επίσημο πόρισμα σχετικά με την τραγωδία αναμένεται μέχρι την Παρασκευή.

Εξετάζονται όλα τα σενάρια σχετικά με την αιτία του εκτροχιασμού του τρένου στο Άδενδρο, λίγο έξω απ’ τη Θεσσαλονίκη, το βράδυ του Σαββάτου, ένα δυστύχημα το οποίο προκάλεσε τον θάνατο τριών ανθρώπων. Το πρώτο επίσημο πόρισμα σχετικά με την τραγωδία αναμένεται μέχρι την Παρασκευή.
treno-adendro
Ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ, κ. Πετράκης, σε δηλώσεις του το πρωί της Δευτέρας στην εκπομπή Live U της Πόπης Τσαπανίδου σημείωσε πως όταν θα παραδοθεί το πόρισμα θα ξέρουμε με πόσα χιλιόμετρα πήγαινε το τρένο.
Κληθείς να σχολιάσει γιατί το τρένο μπήκε στην παρακαμπτήρια, ο κ. Πετράκης τόνισε πως «το τρένο ακολουθεί επί 12 χρόνια την παρακαμπτήρια γιατί τα τρένα δεν μπορούν να πάνε απ’την κεντρική γραμμή επειδή έχει πρόβλημα σηματοδότησης».
Ο κ. Πετράκης τόνισε σε άλλο σημείο των δηλώσεών του πως υπάρχει σήμανση στο σημείο, αλλά είναι για τον χειρισμό των εκτάκτων γεγονότων. «Αυτή τη στιγμή δεν λειτουργεί η φωτοσήμανση», συμπλήρωσε ο ίδιος.
Ο ίδιος γνωστοποίησε πως έχει δοθεί εντολή για ταχύτατη διερεύνηση των αιτιών του δυστυχήματος απ’ τον πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών.
Παράλληλα, σύμφωνα μα με σχετικό δημοσίευμα του «Ελεύθερου Τύπου», η επιτροπή που έχει συσταθεί και διερευνά τα αίτια της τραγωδίας, εξετάζει τα εξής σενάρια:

  • Ανθρώπινο λάθος. Είναι αυτό που συγκεντρώνει τις περισσότερες πιθανότητες. Ο οδηγός φέρεται να είχε αναπτύξει υπερβολική ταχύτητα που να οδήγησε στον εκτροχιασμό. Στο σταθμό του Αδένδρου τα τρένα χρησιμοποιούν την παρακαμπτήρια γραμμή κι όχι την κεντρική. Το όριο ταχύτητας είναι 60 χλμ./ώρα. Η αμαξοστοιχία μάλλον είχε μεγαλύτερη ταχύτητα με αποτέλεσμα όταν έφτασε στην «κλείδωση» των δύο γραμμών και έπρεπε να μπει στην παρακαμπτήριο εκτροχιάστηκε. Άλλωστε, το τι ακολούθησε μαρτυρά ότι το τρένο κινούνταν με περισσότερα από 60 χλμ./ώρα.
  • Αστοχία υλικού. Να υπήρχε κάποιο πρόβλημα είτε στις ράγες είτε στις ρόδες της αμαξοστοιχίας, που να οδήγησαν στον εκτροχιασμό. Στο μικροσκόπιο θα βρεθούν οι εργασίες συντήρησης της μηχανής και των βαγονιών, αλλά και τυχόν εργασίες που έγιναν στις ράγες.
  • Εμπόδιο. Να υπήρξε κάποιο «εμπόδιο» πάνω στις ράγες που να οδήγησε στον εκτροχιασμό. Εφόσον υιοθετηθεί το σενάριο, θα πρέπει να ερευνηθεί πώς βρέθηκε εκεί.

ipop
Πηγή: ipop

Newsletter Signup

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

ΑΥΞΗΜΕΝΑ ΤΑ ΕΝΟΙΚΙΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ

CITYNEWS

ΛΙΓΟ ΝΕΡΑΚΙ ΓΙΑ ΤΑ ΑΔΕΣΠΟΤΑ ΠΟΥ ΥΠΟΦΕΡΟΥΝ ΣΤΗ ΖΕΣΤΗ

CITYNEWS

ΤΑ ΘΕΡΙΝΑ ΤΑ ΣΙΝΕΜΑ ΜΑΣ

EXODOS

ΜΕΙΩΘΗΚΕ Η ΑΝΕΡΓΙΑ ΣΤΗ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟΝ ΙΟΥΝΙΟ

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Newsletter Signup

Copyright © 2019, Citway

Connect
Newsletter Signup

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com