Connect with us

Subscribe

ΕΛΛΑΔΑ

ΟΣΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ ΤΗΣ BLACK FRIDAY

Έτοιμοι για την Black Friday είναι επιχειρήσεις και καταναλωτές, ενώ αναλυτικές οδηγίες δίνει η ΕΣΕΕ. Πολλά καταστήματα έχουν ήδη ξεκινήσει τις προσφορές ενώ σε λίγο θα γίνει το μεγάλο “μπαμ”!

Έτοιμοι για την Black Friday είναι επιχειρήσεις και καταναλωτές, ενώ αναλυτικές οδηγίες δίνει η ΕΣΕΕ. Πολλά καταστήματα έχουν ήδη ξεκινήσει τις προσφορές ενώ σε λίγο θα γίνει το μεγάλο “μπαμ”!
Black-Friday-730x411
Μετά την περσινή επιτυχία της Black Friday, επιστρέφει φέτος ακόμα πιο δυναμικά, καθώς ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις μπαίνουν στον θεσμό.
Οδηγίες προς εμπόρους και καταναλωτές:

  • Ως «Black Friday» ορίζεται η τελευταία Παρασκευή του Νοεμβρίου, η οποία σηματοδοτεί την έναρξη της εορταστικής περιόδου.
  • Δεν αποτελεί τακτικές εκπτώσεις, αλλά προωθητική ενέργεια και αφορά όλη την αγορά και όλες τις επιχειρήσεις, μικρής, μεσαίας και μεγάλης κλίμακας.
  • Η συμμετοχή των εμπορικών καταστημάτων είναι προαιρετική.
  • Στα προϊόντα που προσφέρονται, θα πρέπει να αναγράφονται ευκρινώς η παλαιά και η νέα μειωμένη τιμή.
  • Εφόσον αναγράφεται ποσοστό μείωσης, αυτό θα πρέπει να αναρτάται σε εμφανή σημεία του καταστήματος και οπωσδήποτε στα σημεία που πωλούνται τα προϊόντα.
  • Δεν επιτρέπεται η προσφορά ειδών των οποίων η ποσότητα υπερβαίνει το πενήντα (50%) του συνόλου των κωδικών που διαθέτει το κατάστημα.
  • Χρειάζεται προσοχή τόσο στην αποτύπωση όσο και στην ουσία των μειώσεων, καθώς τα προβλεπόμενα διοικητικά πρόστιμα είναι μεγάλα και αχρείαστα.

Μπορεί η Black Friday να ξεκίνησε μεν από τις Ηνωμένες Πολιτείες αλλά κατά τα τελευταία χρόνια έχει καθιερωθεί διεθνώς ως παγκόσμια εμπορική “γιορτή”.
Σύμφωνα με την ΕΣΕΕ, η οποία επικαλείται την ειδική έρευνα του INEMY, η περυσινή δοκιμαστική εφαρμογή της αποδείχθηκε επιτυχημένη, καθώς συνέβαλε στην αύξηση του τζίρου των συμμετεχουσών επιχειρήσεων και στην τόνωση της αγοράς, παρά την εγγύτητα που η συγκεκριμένη ημέρα έχει με τις ενδιάμεσες εκπτώσεις του Νοεμβρίου.
«Δεδομένου ότι αυτή η προωθητική ενέργεια πραγματοποιήθηκε πέρυσι κατά κύριο λόγο από πολύ μεγάλες επιχειρήσεις με επιτυχία, θεωρούμε ότι δεν πρέπει να αφήσουμε την ημέρα αυτή ανεκμετάλλευτη, αλλά να τη κάνουμε γνωστή και στους μικρούς και μεσαίους εμπόρους της ελληνικής αγοράς»
Τονίζει ακόμη πως για όσους από τους εμπόρους, τελικώς συμμετάσχουν στην προωθητική ενέργεια, χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή, καθώς εφαρμόζονται οι όροι και κανόνες της Υπουργικής Απόφασης 56885/19-11-2014 για τις προσφορές και προωθητικές ενέργειες. Συγκεκριμένα, χρειάζεται οπωσδήποτε να αποτυπώνονται η παλαιά και η νέα μειωμένη τιμή των προϊόντων και εφόσον χρησιμοποιείται ποσοστό μείωσης, αυτό θα πρέπει να αναγράφεται ρητά σε εμφανή σημεία του καταστήματος και ειδικά στα σημεία που πωλούνται τα προϊόντα.
«Η τήρηση των προϋποθέσεων αυτών είναι αυτονόητη, γιατί οι κυρώσεις είναι αυστηρές και δεν επιτρέπεται να επιβάλλονται πρόστιμα λόγω λάθους και μάλιστα σε αυτήν την δύσκολη εποχή» προειδοποιεί η ΕΣΕΕ.
Τα πρόστιμα για τις επιχειρήσεις:
Για τους παραβάτες προβλέπεται πρόστιμο ποσού ίσου με το 0,5% του ετήσιου κύκλου εργασιών και πάντως όχι κατώτερο των 5.000 ευρώ.
Εάν οι προσφορές είναι ανακριβείς ή παραπλανητικές ως προς το ποσοστό τους, ως προς την ακρίβεια των αναγραφόμενων τιμών ή ως προς την ποσότητα των προσφερόμενων προϊόντων ή όταν ενέχουν οποιασδήποτε μορφής απόκρυψη ή παραπλάνηση, επιβάλλεται πρόστιμο ποσού ίσο με το 1% του ετήσιου κύκλου εργασιών και πάντως όχι κατώτερο από 10.000 €, ανάλογα με τη βαρύτητα και τη συχνότητα της παράβασης.
Ταυτόχρονα με τα παραπάνω μπορεί να επιβάλλεται και αυτοτελές πρόστιμο 1.000 έως 3.000 ευρώ για κάθε μία από τις παραβάσεις που περιλαμβάνονται στο άρθρο 78 των κανόνων ΔΙΕΠΠΥ.
Απ’ την “μαύρη Παρασκευή” στην…”άσπρη μέρα”
Μόλις μετά από έναν χρόνο που γιορτάζουμε την Black Friday στην Ελλάδα, η διάρκειά της από μία ημέρα επεκτάθηκε σε τρεις, ακόμα και σε εβδομάδα. Σχολιάζοντας σχετικά ο πρόεδρος της ΕΣΕΕ, Βασίλης Κορκίδης, δήλωσε ότι «από του χρόνου το πιο πιθανό είναι να την αποκαλούμε “Greek black week”».
Ο ίδιος ευχήθηκε η «μαύρη Παρασκευή» να αποδειχθεί «άσπρη μέρα» για τα ταμεία των εμπορικών καταστημάτων και οι καταναλωτές να ευχαριστηθούν τις αγορές τους.
ipop
Πηγή: ipop

Newsletter Signup

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

ΛΙΓΟ ΝΕΡΑΚΙ ΓΙΑ ΤΑ ΑΔΕΣΠΟΤΑ ΠΟΥ ΥΠΟΦΕΡΟΥΝ ΣΤΗ ΖΕΣΤΗ

CITYNEWS

ΑΥΞΗΜΕΝΑ ΤΑ ΕΝΟΙΚΙΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ

CITYNEWS

ΤΑ ΘΕΡΙΝΑ ΤΑ ΣΙΝΕΜΑ ΜΑΣ

EXODOS

ΜΕΙΩΘΗΚΕ Η ΑΝΕΡΓΙΑ ΣΤΗ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟΝ ΙΟΥΝΙΟ

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Newsletter Signup

Copyright © 2019, Citway

Connect
Newsletter Signup

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com